هلال احمر گنبدکاووس به بیش از 29 هزار مسافر نوروزی خدمات ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: نیروهای این جمعیت در بازه زمانی 26 اسفند 94 تا هشتم فروردین 95 به ارائه خدمات از قبیل راهنمایی مسافرین به 29هزار 322 مسافر و گردشگر نوروزی مراجعه کننده به پایگاه های این جمعیت پرداختند.

اصغر نودهی افزود: عوامل پایگاه های جمعیت هلال احمر گنبدکاووس در این مدت تعداد 17 هزارو 353 نسخه بروشور، 12 هزارو 289 برگ نقشه راهنمای اماکن تاریخی و گردشگری و 14 هزار و 612 بسته فرهنگی بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع کردند.

وی گفت: علاوه بر خدمات فوق دو پایگاه ایمنی و سلامت هلال احمر گنبدکاووس به یک هزار و 152 مسافر و گردشگر مراجعه کننده، خدمات فشار خون و تست قند خون ارائه و در این مدت یک هزارو 955 کودک و نوجوان نیز از غرفه دوستدار کودک این جمعیت استفاده کرده اند.

وی تعداد پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گنبدکاووس در تعطیلات نوروزی را سه پایگاه اعلام کرد و یادآگفت: در پنج پایگاه امداد و نجات و نیز ایمنی و سلامت این جمعیت که فعالیت آنان به ترتیب از 25 و 26 اسفند آغاز شده است، افزون بر 460 نفر روز مشغول فعالیت و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

وی  ادامه داد:تاکنون 449 مسافر و گردشگر از خدمات پایگاه های امداد و نجات شامل ویزیت پزشکی و مشاوره سرطان استفاده کرده اند.

شهرستان گنبدکاووس با ٣٢٥ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان از تنوع قومی و مذهبی برخوردار است و آثار تاریخی، گردشگری و مذهبی این شهرستان تاریخی هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.