سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

ورود مسافر ان نوروزی به دزفول

بیش از 500 هزار گردشگر نوروزی به این شهرستان سفرکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: از 24 اسفندماه 94 تا هفتم فروردین ماه امسال افزون بر نیم میلیون گردشگر از ورودی های دزفول وارد این شهر شده و از جاذبه های گردشگری و طبیعی این شهرستان دیدن کردند.

یعقوب زلقی به استقبال بی نظیر گردشگران نوروزی از آثار تاریخی و طبیعی دزفول اشاره کرد و افزود:در هفته نخست تعطیلات نوروز 95 تعداد گردشگرانی که به دزفول سفر کرده اند بسیار چشمگیر بوده به طوریکه بوستان های این شهر مملو از مسافران نوروزی است .

وی گفت:در سالهای گذشته تمرکز مسافران نوروزی به گردش در شهر بود که امسال با تبلیغاتی که در خصوص معرفی مناطق روستایی شد شاهد حضور و تمرکز مسافران نوروزی در شهرهای اقماری و مناطق روستایی دزفول هستیم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول با اشاره به استقبال گردشگران نوروزی از مناطق کوهستانی و باغ های مرکبات این شهرستان افزود:این امر ترافیک سطح شهر را کاهش داده است.

زلفی گفت:جشنواره عشایری که با نصب سیاه چادر عشایر و پخت نان محلی همراه است در چند نقطه از جمله سردشت،روستای پامنار،محوطه جندی شاپور،شمس آباد،چهارراه آوج و بخش های شهیون و سردشت برپا شده که با استقبال گردشگران و مسافران نوروزی همراه بوده است.

آستان سبزقبا(ع) ، پل ساسانی ، سازه های آبی ، موزه مردم شناسی و خانه تاریخی تیزنو ، رودخانه دز و نیز روستاهای نمونه گردشگری بخش شهیون از جمله جاذبه های زیارتی ، باستانی و گردشگری دزفول در شمال خوزستان می باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.