سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

راهیان نور استخراج سلول‌های بنیادین فرهنگ جهاد و شهادت است

معاون تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهارگفت: نگاه ما به راهیان نور استخراج سلولهای بنیادین فرهنگ جهاد و شهادت برای تکرار پروژه ای به نام شهید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام اباذر طالبی با اشاره به تأثیر معنوی اردوهای راهیان نور بر جوانان و نوجوانان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور نقش بسزایی در آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری دارد.

وی افزود: راهیان نور نقطه عطف ملت ایران برای زنده نگه داشتن فرهنگ ناب جهاد و شهادت و ترویج این فرهنگ بین تمام آزادی خواهان دنیا است.

معاون تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار با اشاره به اجرای برنامه فرهنگی راهیان نور عنوان کرد: این تلاشی است برای زمینه‌سازی و آمادگی همه مسلمانان و آزادمردان برای ظهور امام عصر(عج) است.

وی با بیان اینکه ما خواستار تکرار پروژه ای بنام شهید هستیم، گفت: نگاه ما به راهیان نور استخراج سلول‌های بنیادین فرهنگ جهاد و شهادت برای تکرار پروژه‌ای به نام شهید است.
 
طالبی تأکید کرد: سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند.

انتهای پیام /ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.