سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

بازدید مدیر عامل جمعیت هلال احمر از اجرای طرح های نوروزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از نحوه اجرای طرح های ایمنی و سلامت مسافران و امداد و نجات نوروزی شهرستان های شمال و جنوب استان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض اله جعفری با حضور در پایگاه های ثابت امداد و نجات بین شهری کولی کش، تیمارجان، شهیدآباد، فتح آباد و پایگاه موقت سورمق از نزدیک در جریان فعالیت های نجاتگران این پایگاه ها قرار گرفت.
وی همچنین از پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در شهرستان های خرمبید، آباده، اقلید ارسنجان و مرودشت در شمال استان بازدید کرد.
جعفری خاطر نشان کرد: کاهش 15 درصدی تصادفات استان در نوروز امسال مرهون همکاری مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تلاش جمعی دستگاه های خدمات رسان برای ترویج فرهنگ سفر ایمن و سالم است .
وی همچنین با سفر به شهرستان های جنوبی فارس در روزهای 6 و 7 فروردین ماه امسال از نزدیک از طرح های نوروزی شهرستان های جهرم، خنج، قیروکارزین، لامرد، مهر، فراشبند و فیروزآباد بازدید کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: تا تاریخ 6 فروردین ماه، بیش از 120 هزار و 396 مسافر نوروزی به پست های ایمنی و سلامت این جمعیت در سراسر استان مراجعه کردند و 7 هزار و 931 تن نیز از خدمات ایستگاه های سلامت بهره مند شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس در جریان این سفرها با فرماندار و اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر جهرم و نیز معاون فرماندار شهرستان مهر دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدارها توسعه بنیان های امدادی، جذب، آموزش و سازماندهی اعضا و داوطلبان را از وظایف مهم جمعیت هلال احمر برشمرد و بر اختصاص سهم شهرستان ها از محل املاک و طرح های درآمدزا تاکید کرد.
جعفری در جریان این سفرها از طرح های نیمه تمام شهرستان های لامرد و مهر نیز بازدید کرد.  
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.