سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پورابراهیمی به کمپین «نه، به تصادفات جاده‌ای» پیوست/ پیوستن بیش از دو هزار نفر تا امروز

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پس از بازگشت از سفر کربلای معلی میثاقنامه کمپین «نه، به تصادفات جاده‌ای» را در کرمان امضا کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پس از بازگشت از سفر زیارتی کربلای معلی و نجف اشرف در هفته اول سال نو صبح امروز ( 8 اسفند) با حضور در کمپ نوروزی جمعیت هلال احمر میثاقنامه کمپین «نه، به تصادفات جاده‌ای» را در کرمان امضا کرد.

پورابراهیمی ضمن بازدید از تعدادی از پست های امدادی و سلامت ایمنی هلال احمر در ورودی های شهر کرمان از کارکنان خدوم و زحمت کش هلال احمر قدردانی کرد.

در این بازدید که گنج کریمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز حضور داشت از اورژانس سیار دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی در محل پارک مسافر و سایر ورودی های شهر کرمان بازدید به عمل آمد و از نزدیک خدمات آنها به مسافران نوروزی بررسی شد.

در این بازدید پورابراهیمی با بیان اینکه کار هلال احمر بویژه در ایام تعطیلات نوروزی و خدمت به مسافران کار بسیار ارزشمندی است، ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی کمپین «نه، به تصادفات جاده‌ای» امسال شاهد کاهش تصادفات جاده ای در استان و کشور باشیم.

وی تصریح کرد: تصادفات سالانه هزینه های زیادی بر کشور تحمیل می کند که باید در خصوص کاهش آن ضمن فرهنگ سازی، اقدام جدی انجام داد.

گفتنی است تا امروز بیش از دو هزار نفر میثاقنامه کمپین «نه، به تصادفات جاده‌ای» را در کرمان امضا کردند.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: کمپین ، امضا ، تصادفات ، کاهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.