سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری اردوی جهادی

۷۳۰ دانشجوی خوزستانی در اردوهای جهادی حضوردارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مسئول اردوهای جهادی دانشجویی خوزستان گفت: ۷۳۰ دانشجوی خوزستانی که ۴۳۰ نفر آنها را مردان و مابقی را بانوان تشکیل می دهند برای خدمت به مناطق محروم استان در اردوهای جهادی ثبت نام کردند.

معین سلیمانی افزود: در ایام نوروز امسال ۳۰ گروه متشکل از دانشجویان مختلف خوزستان در قالب اردوهای جهادی برای حضور در مناطق محروم استان داوطلب شدند.

وی گفت: در این ایام مناطق محروم شهرهای مسجدسلیمان، اندیمشک، شوش، دزفول، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، هویزه، دشت آزادگان و حمیدیه میزبان اجرای اردوهای جهادی دانشجویی خواهند بود.

مسئول اردوهای جهادی دانشجویی خوزستان افزود: اردوهای جهادی دانشجویی خوزستان برای ایام نوروز از ۱۷ و ۱۸ اسفند سال گذشته شروع شده و تا ۱۳ فروردین امسال ادامه خواهد داشت.

یادآور شد: دانشجویان در طول مدت اجرای اردو کارهای جهادی انجام و عرصه فعالیتی گسترده ای دارند. عمدتا در عرصه های اقتصاد مقاومتی، امور فرهنگی، عقیدتی، آموزشی، علمی و پژوهشی، مسابقات و سرگرمی، سبک زندگی، فرهنگ سازی، بهداشت و درمان و عمرانی فعالیت می کنند.

سلیمانی گفت: امسال حضور جهادگران خواهر به ویژه در مناطق مرزی و آسیب دیده از زمان جنگ بسیار خوب بود. این حضور با استقبال اهالی مناطق هدف روبرو و حرکت عظیم فرهنگی انجام شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.