سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنوع در سینمای ما کم شده است

امیدوارم مسئولان فرهنگی در سال 95نگاه بیشتری به سرنوشت پیشکسوتان داشته باشند.

مهوش وقاری، بازیگر تلویزیون و سینما در خصوص بررسی عملکرد سینمای سال 94 به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر تعداد بیشتری فیلم دیدم و از دیدن حدود 3 اثر لذت بردم اما در کل انگار هر ساله قرار است اکثر آثار از لحاظ موضوع و محتوا و خط داستانی شبیه به هم باشند.

وی ادامه داد: مخاطب در جشنواره تنوع را حس نمی‌کند در صورتی که تماشاچی تمایل دارد شاهد مجموعه سلیقه‌ها و ژانرها باشد، خود من چند فیلم را که می دیدم با هم قاطی می کردم و نمیتوانستم آنها را مجزا کنم یعنی نمی‌دانستم فلان موضوع مربوط به کدام فیلم بود!

وقاری آرزو و خواسته‌اش را به عنوان سینماگر از مدیران فرهنگی در جهت پیشرفت سینما در سال 95 این گونه بیان کرد: دیگر اسمش را آرزو نمی‌توان بگذارم چون اینقدر آرزوهای ما دیر شده که فکر میکنم کلا تبدیل به هیچ شده است، مدیران فرهنگی باشد به پیشکسوتان بیشتر توجه کنند و از بی مهری خود بکاهند.

این بازیگر در مورد گذراندن تعطیلات نوروزی خود اظهار داشت: تهران دیگر صفا ندارد چون بسیاری بزرگترها را از دست دادیم و دید و بازدیدها کم شده به این جهت یک جای کوچولو در شمال ایران داریم که عید را آنجا می‌گذرانیم.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.