سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کره شمالی آمریکا را تهدید هسته ای کرد/ بنای یادبود آبراهام لینکلن و کنگره در تیررس موشک های پیونگ یانگ + فیلم

کره شمالی با انتشار ویدئویی آمریکا را به حمله موشکی هسته ای تهدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه،  کره شمالی روز شنبه ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرد که در آن زیر دریایی های این کشور در یک حمله موشکی هسته ای، واشینگتن را نابود می کنند. 

این ویدئو با تصویر از بین رفتن پرچم آمریکا در میان شعله های آتش به پایان می رسد. این ویدئو چهار دقیقه ای با حرکت در مسیر روابط آمریکا و کره شمالی، در نهایت با تصاویری دیجیتالی به پایان می رسد که در آن یک فروند موشک با عبور از میان ابرها به خیابان منتهی به بنای یادبود لینکلن در واشنگتن برخورد می کند. 

ساختمان کنگره آمریکا بر اثر انفجار موشک نابود می شود و این پیام روی صفحه تلویزیون به زبان کره ای نقش می بندد : " اگر امپریالیست ها قدمی به سوی ما بردارند، ما آنها را با سلاح هسته ای نابود خواهیم کرد."

این ویدئو بر روی پایگاه اینترنتی تبلیغاتی کره شمالی به اسم «کره شمالی تودی» قرار گرفت. در این ویدئو، تصاویری از جنگ کره، تصرف کشتی جاسوسی آمریکا در سال 1968 و نیز اولین بحران بر سر برنامه هسته ای کره شمالی در اوایل دهه نود میلادی قرار داده شده است. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سئول، تنش ها در شبه جزیره کره از زمان آزمایش هسته ای کره شمالی در ماه ژانویه امسال ( دی 94) به شدت رو به افزایش گذاشته است. برگزاری رزمایش های نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی نیز به عنوان دلیل این تنش ها در نظر گرفته می شود.


برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
واقعآ لذت بردم و جیگرم حال اومد.به این میگن جواب تهدید آمریکارو دادن.باشعار دادن چیزی حل نمیشه باید ماهم مثل کره اونارو اینطور تهدید کنیم
ناشناس
۰۲:۲۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
دمشون گرم چرا همش اونا تهدید کنن
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
خدا کنه دو سه با اتمی تو امریکا بترکونه // کره شمالی خیلی کله خره //زمان جنگ دوم جهانی من نبودم ببینم بعد از اتمی کردن اون مملکت چطور میشه
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
همین که اهدافی که انتخاب کرده اند خیلی خنده دار هستند نشان می دهد که قصد زدن ندارند و فقط کاربری کره ای ها تصویب پروژه های دفاعی در ژاپن و آمریکا است که میلیارد ها دلار را به صنعت رکود زده اینها بریزد شاید فرجی بشود.
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر حکومت دیکتاتوری کره شمالی.
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
هر جا که امریکا پاگذاشته بین کشورهای اون منطقه تفرقه و اختلاف انداخته و منافع خودش و پیش میبره. در شبه جزبره کره ، در خاورمیانه با ترساندن عربهای احمق نسبت به ایران سالی چندین میلیارد دلار سلاح می فروشه . در منطقه اروپای شرقی الان داره و انداخته اختلاف و ترس همسایه‌ها ی روسیه نسبت به روسیه هم سلاح می فروشه و هم تضعیف روسیه. ودر منطقه شرق اسیا در پی اختلاف بین چین و همسایه ش هم سلاح می فروشه و هم در پی تضعیف اقتصاد چین هست
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
من یک موشک میخواهم بزنم به خانم کلینتن منتظر اجازه شلیک هستم
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
خوب فیلمش رو هم بزارید لطفا
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
باریکلا خوشم اومد باید درمقابل زور ایستاد
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
اینا هروقت بیکار میشن تهدید هسته ای میکنن روزی
چندبار تهدید میکنن هیچ غلطی هم نمیکنن. طبل تو خالی هستن. اگه راست میگید بمب اتم بزنید آمریکا
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
فیلم را هم بزارید
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
بزن دمت گرم
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر دیکتاتور کره ی شمالی . ای کاش زودتر به درک واصل شود
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
احسن به این اقتدار....دولت ایران یادبگیرد.