سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 35 درصدی تخلفات رانندگی در سفرهای نوروزی

تخلفات رانندگی در سفرهای نوروزی امسال 35 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل استان از افزایش تخلفات رانندگی در نوروز امسال خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از 96 دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده های استان، طی ایام طرح نوروزی از 25 اسفند تاکنون، 812 هزار و 386 تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های این استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی 1394، 35 درصد افزایش داشته است.
علی زائرزاده افزود: تعداد تخلف فاصله غیرمجاز خودروها در جاده های خراسان رضوی نیز یک میلیون و 38 هزار و 472 مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی 1394، دو درصد افزایش داشته است.
وی تاکید کرد: با وجود افزایش تخلفات رانندگی، متوسط سرعت خودروها در جاده های خراسان رضوی از 84 به 81 کیلومتر کاهش یافته است.
معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی تصریح کرد: این میزان نشاندهنده کاهش سه درصدی سرعت در جاده های خراسان رضوی است.
زائرزاده درباره وضع ترافیکی و جوی جاده های استان تا ظهر امروز جمعه نیز گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی، در حال حاضر هیچ مشکلی در جاده های استان مشاهده نمی شود و ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی روان و عادی است.
وی افزود: از لحاظ جوی نیز هیچ مشکلی در جاده های خراسان رضوی، دیده نمی شود.
انتهای پیام//
برچسب ها: تخلف ، رانندگی ، سفر ، نوروزی ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.