سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آماده‌باش نوروزی آتش نشانان کاشانی با طرح "استقبال ایمن از بهار "

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از اجرای طرح استقبال ایمن از بهار در راستای تامین ایمنی شهروندان و مسافرین نوروزی از 25 اسفند94 تا 15 فروردین 95 خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مرکز اصفهان،سید مهدی مجدالاشرافی در گفتگو با خبرنگاران گفت: استقرار  اکیپ های موتوری و خودرویی به‌صورت شبانه روزی در محدوده اماکن اسکان مسافرین نوروزی، پارک ها، حسینه ها، آزاد راه امیرکبیر و محل پارکینگ های خودرویی اطراف باغ فین و خانه های تاریخی از اقدامات طرح استقبال ایمن از بهار است.

وی با تاکید بر استقرار اکیپ سیار آتش نشانان کاشانی در ایام نوروز 95 گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در ايام تعطيلات نوروزی با اجرای این طرح و برنامه‌ریزهای انجام گرفته در حالت آماده باش هستند تا در صورت حوادث احتمالی، در اولین فرصت به یاری هموطنان بشتابند.

به‌گفته‌وی،بازدید و گشت ویژه کارشناسان سازمان آتش نشانی از محلهای اسکان مسافران نوروزی و منازل استیجاری خانه مسافر، بازدید از نحوه ایمنی و رعایت محل نصب ایمن چادرهای مسافرتی، تجهیزات مسافرین و نیز ایمنی محل، بررسی و ارائه موارد ایمنی مربوط به پیشگیری از بروز خطرات احتمالی تعدادی از اقدامات دیگر این طرح است.

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود:شناسایی، بررسی و کارشناسی ایمنی مکانهای تجمعی مسافرین نوروزی در سطح شهر از جمله مراکز مذهبی، تاریخی، پارکها، مراکزتجاری، مدارس، موزه، خوابگاههای دانشجویی، شهربازی و هتل ها از دیگر اقدامات سازمان برای پیشگیری از خط رات احتمالی و وقوع حوادث و حرائق است.

مجدالاشرافی تصریح کرد:پیش بینی اقدامات ویژه در این مراکز جهت پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی، آتش سوزی، انفجار و تامین تجهیزات ایمنی این مراکز، کنترل ونظارت بر وضعیت ایمنی مکانهای اسکان و کمپ های مسافران نوروزی و آموزش ایمنی با هدف پیشگیری و کنترل حوادث و سوانح با مشارکت شهروندان، مسافرین و مسئولین اماکن در محل اسکان از دیگر خدمات است.

وی، چاپ برشورهای حاوی نکات ایمنی در سفر با تیراژ 5 هزار  نسخه و توزیع در سطح شهر، طراحی وچاپ بنر جهت نصب در استند و معابر اصلی شهر، نصب پوستر با موضوعات ایمنی در سفر و تلفن های امدادی در محل های اسکان، پوشش خبری برخی اقدامات و حوادث پس از عید در این مدت و ارسال برای اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های فرهنگی طرح استقبال ایمنی از بهار است.






انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.