سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

استاندارد واحد های پذیرایی و اقامتی در کفه سنجش

112 واحد پذیرایی و اقامتی به خاطر رعایت نکردن استانداردهای تعریف شده تذکر و اخطار دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه 400 واحد پذیرایی ، اقامتی و رفاهی در مازندران خدمات مورد نیاز را به مسافران نوروزی ارائه می دهند گفت: 112 واحد در این مدت به خاطر رعایت نکردن استانداردهای تعریف شده تذکر و اخطار دریافت کردند.

مهران حسنی افزود: 54 واحد پذیرایی ، اقامتی و رفاهی ارائه کننده خدمات به مسافران نوروزی از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تشویق شدند.

وی گفت: این واحدها از 27 اسفند 94 تا چهارم فروردین 95 با نظارت مسمتر گشت های نظارتی به خاطر ارائه خدمات مطلوب و رعایت استانداردهای لازم شناسایی و تشویق شدند.

وی افزود : در این مدت هزار و 705 مورد بازدید نظارتی از واحدهای پذیرایی ، اقامتی و رفاهی استان انجام شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : رعایت مسایل بهداشتی ، نظافت ، تمیزی و تزئین سالن پذیرایی ، رعایت نکات بهداشتی در آشپزخانه ، داشتن نمازخانه و رسیدگی به آن ، رعایت تنوع و کیفیت غذایی ، داشتن تجهیزات اعلام و اطفای حریق ، دارا بودن پروانه فعالیت و رعایت نرخ مصوب را از معیارهایی است که وضعیت واحدهای پذیرایی و اقامتی بر اساس آنها ارزیابی می شود.

مهران حسنی افزود : تاسیسات گردشگری و اقامتی که بتوانند نکات مورد نظر را رعایت کنند از تشویق ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران برخودار می شوند و در صورت رعایت نکردن و وجود کمبود ، تذکر دریافت می کنند .

بر اساس آمارهای ستاد خدمات سفر مازندران تا پایان سومین روز فروردین سه میلیون و 255 هزار و 379 نفر شب اقامت مسافران نوروزی در استان ثبت شد.

انتهای پیام /


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.