سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

ورود 29 هزار گردشگر به مهاباد

از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون 29 هزار نفر گردشگر وارد شهرستان مهاباد شده و از جاذبه های مختلف گردشگری این شهرستان بازدید کرده اند.


بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد و به گفته دبیر ستاد استقبال از مهمانان نوروزی شهرستان مهاباد:تعداد گردشگرانی که امسال وارد این شهرستان شده اند به علت وضعیت نامناسب جوی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 20 درصد کاهش یافته است.
طاهر جنگلی گفت: با مناسب شدن وضعیت آب و هوا و افزایش تدریجی دما، پیش بینی می شود طی روزهای آینده بر شمار گردشگران نوروزی ورودی به این شهرستان افزوده شود.
همچنین اضافه کرد: این ستاد با راه اندازی سه اکیپ به صورت کانکس هایی در مبادی ورودی محورهای مهاباد - میاندوآب، مهاباد - ارومیه و مهاباد - سردشت از میهمانان نوروزی و مسافران در این محورها در بدو ورود به این شهرستان استقبال می کند.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان مهاباد، 15 واحد آموزشی با 145 کلاس درس برای اسکان و پذیرش مهمانان نوروزی در این شهرستان پیش بینی و آماده سازی شده است.
جنگلی اظهار کرد: شهرداری مهاباد نیز با همکاری آموزش و پرورش برای اقامت گردشگران چهار باب واحد آموزشی با 50 کلاس درس و طبقه فوقانی پایانه مسافربری این شهرستان را برای اقامت گردشگران تجهیز کرده است.
وی به چاپ 15 هزار جلد بروشور و نقشه راهنما اشاره کرد و افزود: این نقشه های گردشگری و بروشورهای راهنمای اماکن تاریخی، سیاحتی و زیارتی شهرستان در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد.
این شهرستان در سال گذشته پذیرای بیش از 150 هزار گردشگر از اقصی نقاط کشور در تعطیلات عید نوروز بود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.