سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

قرارگاهی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی

قرارگاه عملياتی اقتصاد مقاومتی در مازندران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، استاندار مازندران در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی براساس استعداد و قابلیت هر منطقه محقق می شود افزود: یکی از این استعدادها در بحث اقتصاد مقاومتی در استان مازندران، گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی است.

ربیع فلاح جلودار افزود: همه دستگاه های اجرایی نسبت به مولفه های گردشگری با سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری باید همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعریف درستی از اقتصاد مقاومتی باید داشت، افزود: در ارتباط با صنایع دستی در گذشته فعالیت جمعی وجود داشت که این فعالیت های اقتصادی جمعی باید بر گردانده شود.

استاندار مازندران گفت: برای تبیین برنامه اقتصاد مقاومتی در حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ، کتابچه ای با نظر اساتید دانشگاه، هنرمندان و صاحب نظران تهیه و تدوین شود.

فلاح جلودار با اشاره به کاهش هشت درصدی تصادفات جاده ای استان در نوروز ۹۵ گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر با توجه به شکل گیری آن باید برای برنامه ها و فعالیت بهتر برنامه ریزی و کارشناسی صورت گیرد.

استاندار مازندران از اقامت بیش از ۵۰۰ هزار نفرشب در روستاهای استان در نوروز 95 خبر داد و گفت: ظرفیت روستاهای مازندران برای توسعه گردشگری ، ظرفيت استثنايی و بی نظير است.

استاندار مازندران ميزان اقامت در مازندران را در نوروز95 تا كنون در مجموع 2 ميليون و 616 هزار و 28 نفرشب اقامت اعلام كرد و گفت : ميزان تردد در كل استان 7 ميليون و 748 هزار و 515 مورد بوده كه از رشد 3/3 درصدی نسبت به سال گذشته داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.