سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی:

می خواهم عید امسال درس بخوانم

بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران می خواهد عید امسال را درس بخواند.

بهنام محمودی بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران درباره برنامه‌اش برای عید 95 به خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  گفت:عید امسال را قصد دارم در کنار خانواده سپری کنم، این ایده آل ترین برنامه ایست که می توانم برای عید تنظیم کنم، ضمن اینکه امسال می خواهم درس بخوانم، چون در اردیبهشت 95 آزمون مهمی دارم، کشاورزی و کاشت نهال هم بخشی از فعالیت های امسالم است.

وی درباره عید نوروز اظهار کرد: همیشه گفته ام که ایران بهترین فرهنگ را دارد، عید یکی از اتفاقاتی است که فرهنگ کشورمان را نشان می دهد،‌نوروز یکی از اتفاقاتیست که باید همیشه بماند، در این روزها، طبیعت تغییر می کند و ما هم متناسب با آن باید تغییر کنیم و بدی ها را کنار بگذاریم.

محمودی در ادامه یکی از خاطرات عیدش را گفت و ادامه داد:یکی از خاطرات جالبم باز می گردد به زمانی که در اروپا بازی می کردم، زمانی که داشت سال تحویل می شد، کنار دیگر بازیکنان نشستم و از آداب و رسوممان برایشان گفتم، حتی آجیل شب عید را هم نشانشان دادم.

وی در پایان یک خاطره از عید گفت: بهترین خاطره‌ام به چند سال پیش بر می گردد که پدرم در بیمارستان بستری بود و خداراشکر قبل از تحویل سال مرخص شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.