سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخراج لبنانی های وابسته به حزب الله از کویت

منابع دولتی کویت از اخراج افراد وابسته به حزب الله لبنان خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه خبری اسکای نیوز به نقل از منابع دولتی گزارش داد کویت، لبنانی های وابسته به حزب الله را از این کشور اخراج کرد.

این منبع اعلام کرد تعداد اخراج شدگان هنوز مشخص نیست؛ اما کمتر از عددی است که روزنامه های کویتی نوشته اند. این منبع دولتی همچنین اخراج اتباع دیگر کویت را تکذیب کرد.

روزنامه القبس در گزارشی نوشت: مقامات امنیتی کویت 11 لبنانی و3 عراقی وابسته به حزب الله را از این کشور اخراج کرده و مترصدند اتباع دیگری را که به این گروه وابسته اند نیز از کویت اخراج کنند.

پیشتر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، از جمله کویت، ایران را به حمایت از حزب الله و جنگیدن در کنار بشار اسد متهم کرده بودند. کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس در سال 2013 در پی حضور نظامی حزب الله در بحران سوریه، برخی اعضای این گروه را تحریم کرده بودند. در همین سال برخی از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از جمله عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین حزب الله را یک گروه تروریستی خوانده بودند. این در حالیست که در همان زمان، عبد اللطیف الزیانی، دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس حزب الله را به انجام اعمال تروریستی، قاچاق اسلحه و تحریک به فتنه و خشونت متهم کرده بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
حکومت کویت نشان داد،که اوهم از نسل ابوسفیان پیروی می کوند