به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت: نمایندگی در استان در شهرهای نکا، ساری، بابل و نوشهر بصورت شبانه روزی آماده برای ارائه خدمات به مسافران آمادگی کامل دارد.
احمد آفرین محمد زاده افزود: بازررسان این اداره کل از مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در جاده های ارتباطی ، پمپ بنزین ها، رستوران ها، اسکان مسافران، پارکینگ ها نظارت می کنند.
وی با بیان اینکه 18 هزار و 281 سرویس عمومی 96 هزار و 738 مسافر را جابجا کردند، گفت: فروش اینترنتی بلیط های نوروزی از 11 اسفند آغاز و هنوز هم ادامه دارد.
محمد زاده ،سامانه پاسخگویی به شکایات را 3000143 و سامانه 2000141 برای اطلاع از وضعیت استان اعلام کرد.
11 پایانه مسافرتی دولتی و خصوصی در استان وجود دارد.
انتهای پیام/