سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

خدمات رسانی 36 مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی در خوزستان

36 مجتمع خدمات رفاهي بين‌راهي خوزستان در ايام نوروز سال 95، کار خدمات رساني به مسافران و ميهمانان نوروزي را انجام مي دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز، مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي خوزستان اظهار کرد: امسال چهار مجتمع جديد به بهره‌برداري رسيد و در سال آينده نيز 8 مجتمع ديگر به بهره‌برداري خواهند رسيد.
مسعود مصدقي زاده افزود: مجتمع‌هاي خدمات رفاهي بين راهي به علت عرضه تمام خدمات موردنياز کاربران جاده‌اي به صورت همزمان در کاهش سوانح جاده‌اي نقش موثري دارند.
وي با بيان اينکه در تمام ابعاد و به منظور جلوگيري از گرانفروشي از مجتمع‌هاي خدمات رفاهي بازديد مي‌کنيم، خاطرنشان کرد: کيفيت خدمات رساني اين مجتمع‌ها اکنون در سطح مطلوبي قرار دارد.
وي عنوان کرد: تمام توقفات يک راننده در طول هر مسير، به صورت متمرکز و يکجا در مجتمع‌هاي خدمات رفاهي بين‌راهي خلاصه و منتهي مي‌شود که اين مجتمع‌ها مکاني براي استراحت و تمدد اعصاب به شمار مي‌روند و از اين نظر در کاهش سوانح جاده‌اي موثر هستند.
مصدقي زاده، مجتمع‌هاي خدمات رفاهي بين‌راهي را يکي از زيرساخت‌هايي دانست که موجب ارتقاء ضريب ايمني محورهاي ارتباطي مي‌شوند و از پوشش دادن تمام محورها به وسيله اين مجتمع‌هاي مجاز خبر داد.
وي با بيان اينکه فقط در محورهاي روستايي مجتمع خدمات رفاهي بين‌راهي احداث نشده است، گفت: اين محورها از نظر اقتصادي توجيه‌پذير نيستند اما اکنون در تمام محورهاي پرتردد و سانحه خيز استان مجتمع‌هاي خدمات رفاهي بين راهي مستقر هستند.
مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي خوزستان اظهار کرد: طرح جامع اين مجتمع‌ها در کارگروه زيربنايي استان تصويب شد و بر اساس اين طرح محورهاي پرتردد و سانحه‌خيز استان جهت احداث اين مجتمع‌ها شناسايي شدند. اقدامات مربوطه را انجام داديم و فراخوان جذب سرمايه گذار نيز در اين زمينه اعلام خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.