سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

نيروي انتظامي آماده خدمت به مردم در تعطيلات نوروز است

فرمانده انتظامي سيرجان با اشاره به تشديد فعاليت هاي پليسي در روزهاي پاياني سال گفت: نيروي انتظامي براي ارائه خدمت به مردم در ايام تعطيلات نوروز آماده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ "محمدر رضا ايران نژاد" با اشاره به فعال كردن ايستگاه هاي انتظامي در ورودي و سطح شهر افزود: سعي داريم امنيتي مطلوب را براي مردم در ايام نوروز فراهم بياوريم.

فرمانده انتظامي سيرجان گفت: همانند سال هاي گذشته در تعطيلات نوروز نيروي انتظامي شهرستان با بكارگيري تمام امكانات و تجهيزات و با تقويت مراكزانتظامي حضور پررنگ و موثري در تمام نقاط شهري و روستايي و محورهاي مواصلاتي شهرستان خواهد داشت.

اين مقام انتظامي حفظ امنيت و آرامش خانواده ها و مسافران نوروزي را اولويت اول پليس در طرح نوروزي نيروي انتظامي خواند و خاطر نشان كرد: مردم با مشاركت و همراهي خود مي توانند دراين زمينه كمك بسيار بزرگي براي ما باشند.

سرهنگ محمدرضا ايران نژاد ادامه گفت: با توجه به نزديکي ايام پاياني سال و آغاز سفرهاي نوروزي نيروي انتظامي براي اين ايام طرح ها و برنامه هاي ويژه اي را تدارک ديده است.

وي با اشاره به اين که عمده اين طرح ها و برنامه ها براي پيشگيري از جرائم و تأمين نظم و انضباط اجتماعي است، افزود: آرامش مردم در اين ايام از اهداف اجراي طرح نوروزي پليس است.

فرمانده انتظامي سيرجان بر لزوم مشارکت مردم در تامين امنيت اين ايام تاکيد کرد و گفت: امنيت يک توليد اجتماعي است و مردم بايستي با مشارکت و همراهي با پليس در اين راستا گام بردارند.

وي در پايان از مردم خواست که با همکاري خود نيروي انتظامي را در تأمين امنيت ياري و از بروز هر گونه حادثه ناگوار پيشگيري کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خدمت ، تعطیلات ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.