جانشين فرمانده يگان امداد شهر کرمان از حضور محسوس و نامحسوس ماموران يگان امداد در مراکز خريد در راستاي تامين امنيت شهروندان خبرداد و گفت: مأموران يگان امداد عرصه را بر مجرمان تنگ مي کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرگرد ”مهدي زماني” افزود : با توجه به قرار گرفتن در ايام پاياني سال و افزايش مراجعهشهروندان به مراکز خريد و تجاري، يگان امداد شهر کرمان طرح هاي انتظامي و برنامه هاي ويژه اي را براي تأمين امنيت اين مراکز تدارک ديده است.

وي با اشاره به اين که عمده اين طرح ها و برنامه ها براي پيشگيري از جرائم و تأمين نظم و امنيت اجتماعي وکنترل مراکز خريد و تجاري است، افزود: آرامش شهروندان در ايام پاياني سال و تعطيلات نوروز مهمترين هدف اجراي اين طرح است.

سرگرد زماني با بيان اين که يگان امداد براي حفظ و برقراري نظم و امنيت، در مکان‌هاي پرتردد و مراکز خريد اقدام به تشديد حضور فيزيکي مأموران پليس به‌ صورت گشت‌هاي پياده و موتوري به‌صورت محسوس و نامحسوس مي‌کند، تصريح کرد: اميدواريم بااستفاده از تجربيات سال ‌هاي گذشته بتوانيم نظم و امنيتمطلوبي راايجاد کنيم.

وي در خصوص انجام اقدامات فرهنگي و اجتماعي پليس يگان امداد در اين ايام بيان داشت: تهيه و توزيع بروشورهايي با موضوعات پيشگيري از سرقت منزل، سرقت خودرو، کيف قاپي و به منظور پيشگيري از جرائم و افزايش آگاهي شهروندان توسط پاس هاي پياده از ديگر اقدامات مهم يگان امداد است.

جانشين فرمانده يگان امداد کرمان در خاتمه با اشاره به اينکه مأموران اين يگان با تمام توان آماده خدمت به شهروندان بوده و عرصه را براي فعاليت مجرمان تنگ تر خواهند کرد از شهروندان خواست نيازهاي پليسي خود را به مرکز فوريت هاي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ماموران ، مجرمان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار