سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

برپایی 1200 پایگاه هلال احمر در کشور

رئیس جمعیت هلال احمر کشور ظهر امروز همراه با روئسای سازمان های امداد و نجات و جوانان با حضور در استان خراسان شمالی از پست های امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نورزی هلال احمر خراسان شمالی بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ امیر محسن ضیایی گفت: در  نوروز امسال جمعیت هلال احمر در بخش های  نرم افزاری، سخت افزاری،منابع انسانی شاهد پیشرفت و افزایش است و تلاش می کنیم سال به سال این آمادگی و پیشرفت بیشتر شود.

ضیایی افزود : جمعیت هلال احمر هم اکنون در کشور  1200 پایگاه ثابت ، سیار و موقت با 25 هزار امدادگر و نجاتگر، 3 هزار دستگاه خودرو خدمات ارائه می کند و در حال حاضر توانایی اسکان اضطراری 90 هزار نفر را در کشور دارد و بیش از 1500 پزشک و پرستار هم در کنار نجاتگران خدمات سلامت را ارائه می کنند.

وی با اشاره به طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی گفت: در این طرح ما 20 هزار جوان آموزش دیده داریم که در پایگاه ها مباحث ایمنی و سلامت را به مردم ارائه می کنند.


همه استان های کشور به بالگرد مجهز می شود

رئیس جمعیت هلال احمر در خراسان شمالی از تجهیز ناوگان هوایی خبر داد و گفت : ما در حال حاضر منتظر دریافت بالگرد های جدید هستیم و تعهد ما این است که به هر استان یک فروند بالگرد اختصاص داده شود .

ضیایی افزود :  از یک سال پیش مذاکرات برای خرید بالگرد انجام شده و امیداوریم در سال آینده با تزریق اعتبارات جدید شاهد تسریع در  دریافت بالگرد ها باشیم.
به گفته وی در حال حاضر 19 بالگرد در استان های کشور مستقر  و خدمات امداد هوایی ارائه می کنند  .

رئیس جمعیت هلال احمر از اجرای  طرح سلامت یار که با انعقاد تفاهم نامه با وزارت بهداشت اجرا می شود خبر داد و افزود : در این طرح 10 بیارستان و بیش  از 500 نفر داوطلب آموزش دیده کار های غیر پزشکی و حمایت های عاطفی را  ارائه می کنند .


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.