سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کشیک سه اداره کل برای حفظ انفال

انفال عمومی در مازندران در تعطیلات نوروزی مراقبت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران با بیان اینکه برخی از افراد سودجو هر ساله از فرصت تعطیلات برای ساخت و سازهای غیر مجاز و تجاوز به زمین های منابع طبیعی استان استفاده می کنند گفت: ادارات کل منابع طبیعی ، محیط زیست و راه و شهرسازی در تعطیلات نوروزی کشیک های مراقبت از انفال عمومی را دایر کرد.

حجت الاسلام اسدالله جعفری افزود: با هماهنگی دادستان های شهرهای استان کشیک و گشت های مراقبت از انفال عمومی در تعطیلات نوروزی شکل گرفته و به طور قطع با متجاوزان بشدت برخورد خواهد شد.

وی گفت : یک میلیون و 691 هزار هکتار برابر با 70 درصد مساحت استان مازندران را عرصه های طبیعی تشکیل می دهد.

دادستان مرکز مازندران گفت: دادسراها و دادگاه ها در تعطیلات نوروزی دارای قاضی کشیک هستند و ثبت اسناد واملاک و پزشکی قانونی هم کشیک های شبانه روزی دایر است.

جعفری بر ضرورت رعایت همگانی مسایل اخلاقی و اسلامی در تعطیلات نوروزی تاکید کرد و افزود : با رفتارهای خلاف شرع اسلام بویژه با بی پوششی ، بد حجابی و حرکت های ناهنجار ،وفق مقررات برخورد می شود.

وی گفت : همزمان با افتتاح قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی مازندران روزانه پنج هزارو 200 پلیس ماموریت های انتظامی، امنیتی و ترافیکی استان را انجام می دهند.

مازندران 338 کیلومتر ساحل دارد و 15 شهرستان از 22 شهرستان استان در نوار ساحلی دریای خزر واقع است .

انتهای پیام /


برچسب ها: ساری ، کشیک ، اداره کل ، حفظ ، انفال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.