سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

خیابان بهمنیار به زهره کرمانی مسدود شد/اجرای پاکسازی در منطقه سه شهری کرمان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان به منظور ساخت یکی از زیرگذرهای تقاطع غیرهمسطح آزادی خیابان بهمنیار به زهره کرمانی مسدود شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام شهرداری کرمان، علی زنگی‌آبادی گفت: با توجه به گودبرداری در خیابان بهمنیار به‌منظور ادامه‌ی ساخت زیرگذر آزادی، این معبر از تقاطع خیابان 24 آذر مسدود می‌شود.

وی افزود: برای تکمیل گودبرداری و ایجاد رمپ ورودی و خروجی زیرگذر آزادی از خیابان بهمنیار، نیاز به مسدود کردن مسیر از سه‌راه بهمنیار تا سه‌راه زهره کرمانی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان ضمن عذرخواهی از شهروندان به سبب مشکلات پیش‌آمده، خواستار اجرای دقیق قوانین و مقررات ترافیکی برای اجرای سریع‌تر طرح‌های عمرانی شهر شد

همچنین سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان ازاجرای طرح 137دراین منطقه خبرداد.

مهندس منصور ابراهیمی با اشاره به تنظیف و پاک‌سازی سطح منطقه در قالب طرح 137 گفت: برای تنظیف منطقه، 30 نیروی خدماتی جذب شده تا کار تنظیف از تاریخ 15 اسفند جاری تا 15 فروردین 95 ادامه پیدا کند.

وی با بیان این‌که برای زیباسازی سیما و منظر شهری، نورپردازی بناها و قسمت‌های مختلف منطقه هم در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در همین راستا المان حضرت فاطمه (س) در چهارراه بهداری، چهارراه سمیه و مثلثی پارک نشاط نورپردازی شده است
.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: مسدود ، تقاطع ، قوانین ، پاکسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.