جانشين فرمانده انتظامي جيرفت از کشف 248 کيلوگرم ترياك در عمليات شب گذشته پليس اين شهرستان خبر داد و گفت: در اين راستا دو متهم دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نبي ا.. ميرافضلي گفت: ماموران با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي آگاه شدند افرادي قصد انتقال مواد مخدر از استان هاي مرزي به مرکز کشور از طريق شهرستان جيرفت را دارند، از اين رو بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: با تشکيل اکيپ گشت ويژه و اعزام آن ها به مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان پس از مدتي ماموران به يک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

"مير افضلي" تصريح کرد: راننده خودرو که قصد متواري شدن از محل را داشت با اقدام و عکس العمل سريع مأموران دستگير شد.

وی تاکید کرد: در بازرسي هاي به عمل آمده از خودروي پژو 405 مقدار 248 کيلو و 930 گرم ترياك که به صورت ماهرانه جاسازي شده بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به اين که در اين راستا دو نفر متهم دستگير و همچنين يک دستگاه خودرو نيز توقيف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي به همراه مواد كشف شده براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شدند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بازرسی ، مواد ، جیرفت ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار