سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

بیمه تأمین‌ اجتماعی آماده خدمات دهی در تعطیلات نوروزی

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: از 29 اسفند تا 4 فروردین سال 95 در هر شهر یک شعبه تأمین‌اجتماعی برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان فعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ سیدفاضل حیدری بلوکی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، به عنوان ستاد ارائه خدمات دفترچه‌های درمانی در ایام تعطیلات انتخاب شده و بیمه‌شدگان می‌توانند طی ساعات اداری به این شعب مراجعه کنند.
وی افزود: خدماتی مانند تامین اعتبار، تعویض و صدور دفترچه درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی در شعب برگزیده استان ارائه می‌شود.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت :کارشناسان واحد صدور دفترچه شعبه 3 تامین اجتماعی بندرعباس در مرکز استان به صورت کشیک، خدمات ضروری و مورد نیاز بیمه شدگان را به آنها ارائه می‌ کنند.
حیدری بلوکی افزود : : این شعبه به نشانی بلوار امام خمینی(ره) خیابان آیت الله غفاری جنوبی آماده ارائه خدمات به صورت ویژه در ایام نوروز به بیمه‌شدگان است.
وی گفت : در دیگر شهرستان های استان نیز به صورت شیفت های کاری کشیک، شعب تأمین اجتماعی آماده خدمات دهی به بیمه شدگان در زمینه تمدید یا تعویض دفترچه های بیمه و پاسخگویی به مسائل و مشکلات آنها در این زمینه هستند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.