مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 7 توقفگاه با ظرفیت 7 هزار دستگاه خودرو آماده خدمات رسانی در ایام نوروز به مسافران در بندر درگهان است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ هرمز امیری آسفالت بلوار 45 متری دلگشا، خط کشی جاده ها و خیابان های اصلی و فرعی، رنگ آمیزی جدول ها، لکه گیری آسفالت سطح خیابان ها، نصب سرعت گیرهای استاندار و حذف سرعت گیرهای بتنی از دیگر طرح های اجرا شده برای افزایش رضایتمندی مسافران ورودی به این شهر برشمرد.
وی افزود : آماده سازی سالن های ورزشی، مساجد و مدارس شهر درگهان و هلر برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در مواقع ضروری، از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است.
مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تخفیف ویژه عوارض ورود کالا با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم برای فعالان اقتصادی، افزود: فعالان اقتصادی این مجتمع ها تخفیف های ویژه ای برای خریداران کالا در ایام نوروز در نظر گرفته اند.
شهر درگهان با 12 مجتمع تجاری شامل 6 هزار واحد صنفی در 25 کیلومتری شهر قشم واقع شده و به عنوان یکی از مهمترین شهرهای تجاری کشور در طول سال به ویژه ایام تعطیلات نوروزی میزبان تعداد زیادی از مسافران است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.