سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

10 مدال رنگارنگ حاصل تلاش پاروزنان

پاروزنان کشورمان در سالی که گذشت 10 مدال رنگارنگ در رشته های متفاوت کسب کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون قایقرانی در سالی که پشت سر گذاشتیم مسابقات، اردوهای تدارکاتی و تلاش های فراوانی برای پیشرفت این رشته انجام داد که شامل حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ووهان چین بود که پاروزنان کشورمان به فینال A صعود کردند و در مسابقات دانشجویان جهان که یکی از مسابقاتی است که بعد از المپیک بالاترین سطح جهانی را دارد و 170 کشور عضو آن هستند.

پاروزنان روئینگ سوار کشورمان از جمله مهسا جاور در شانس مجدد اول شد و نازنین طلایی به نیمه نهایی صعود کرد و در رده هفتم قرار گرفت پاروزنان کشورمان در این مسابقات در 6 ماده شرکت کردند.
 
بنابراین گزارش، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان 14 تیر ماه سال گذشته اجرا شد و تیم خوزستان  عنوان قهرمانی را کسب کرد.
 
همچنین پاروزنان کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان روئینگ آسیا در 6 ماده در ووهان چین شرکت کردند و علی شاه محمدنیا مدال برنز روئینگ تک نفره را از آن خود کرد.در رقابت‌های قهرمانی آسیای رشته کانوپولو ایران مقام اول را به دست آورد و یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز کسب کردند.
 
در مسابقات قهرمانی آبهای آرام پرتغال نیز عادل مجللی و فاطمه کرمجانی وفینال A راه پیدا کردند، تیم روئینگ بانوان و آقایان در رقابت های قهرمانی آسیا یک مدال طلا و 2 نقره و 2 برنز را از آن خود کردند و یک مدال طلا، 2 برنز حاصل پاروزنان ایرانی در رقابت های آسیایی پکن بود.
 
بنابراین گزارش: اردوهای تدارکاتی که فدراسیون قایقرانی به منظور آمادگی پاروزنان برگزارکرده است شامل یک اردوی داخلی برای پاروزنان روئینگ در رشته جوانان، 7 اردوی داخلی روئینگ بانوان ولیک اردوی کیش و یک اردوی هلند، یک اردوی بندرلنگه برای تیم مردان اردوی اسپانیا و 6 اردوی داخلی بود برای تیم کانو کانادایی جوانان تا به حال سه اردوی تدارکاتی، تیم بزرگسالان آب های آرام 12 اردوی داخلی و تیم بانوان آبهای آرام 8 اردوی داخلی و تیم زیر 23 سال آبهای آرام 5 اردوی تدارکاتی برگزار شده است.
 
برای تیم آب های آرام جوانان 2 اردو و تیم کانو کانادایی بانوان یک اردوی تدارکاتی داخلی اجرا شده است.
 
تیم کانوپولو جوانان 4 اردوی تدارکاتی آقایان و 5 اردوی داخلی بانوان را پشت سر گذاشته‌اند و تیم معلولین تا به حال 2 اردوی داخلی در سال 94 داشته‌اند.
 
همچنین در سالی که گذشت 3 کمیته ورزش استان زنجان راه اندازی شد و پاروزنان در کاپ یک جهانی پرتغال و کاپ 2 جهانی رشته روئینگ برای آمادگی کیفی در مسابقات جهانی شرکت کرده‌اند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.