سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

آغاز طرح نوروزي پليس راه

طرح نوروزي پليس راه گيلان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ فرمانده انتظامي گيلان امروز گفت : طرح نوروزي پلیس امسال با شعار پليس و مردم ، نظم و قانون و نشاط  بهاري تا 16 فروردين ادامه دارد .

سردار ميرحيدري افزود : هزار و 500  مامور پليس در 100 گروه گشتي محسوس و نا محسوس طرح نوروزي را در گیلان اجرا می کنند.
وی گفت : در طرح نوروزی 9 پاسگاه ثابت و 12 پايگاه سيار پليس راه و همچنين ده ها دوربين ثابت و سيار کنترل سرعت در نظر گرفته شده است.
 فرمانده انتظامي گيلان با اشاره به اعمال قوانين جديد جرايم رانندگي تصريح کرد : 41 مورد تخلف رانندگي حادثه ساز مشمول اين قانون جديد شده که سرعت و سبقت غير مجاز ، انحراف به چپ ، خوردن و آشاميدن و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگي و حرکت با دنده عقب در بزرگراه ها از مهمترين آنهاست.
معاون امور عمراني استانداري نيز از کاهش 4 درصدي تصادفات بين شهري در گيلان در نوروز گذشته خبر داد و افزود : امسال نيز تداوم روند کاهش تلفات و تصادفات با تقويت مشارکت مردم و پليس در دستور کار قرار دارد.
حجت شعبانپور تعداد کشته های تصادفات گیلان در سال 94 را 622 نفر عنوان کرد و افزود : اين رقم درمقايسه با سال قبل تغييري ندارد.  
عليرضا خصوصي مديرعامل جمعيت هلال احمر گيلان نيز از آماده سازي 2هزار و 100 امدادگر براي مشارکت در طرح نوروزي امسال خبرداد و افزود : اين نيروها با 25 دستگاه آمبولانس ، 11 خودروي نجات ، 16 موتورسيکلت ، 9 قايق موتوري و يک بالگرد در 27 پايگاه امداد  جاده اي مستقر شدند.  



انتهای پیام/
برچسب ها: گیلان ، آغاز ، طرح ، نوروزی ، پلیس راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.