سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

برگزاري کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای‌"

کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای‌" توسط هلال احمر یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: "  کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای‌" توسط هلال احمر با مشارکت بیش از يك هزار و 100 نفر از جوان داوطلب هلال احمر استان یزد 26 اسفند تا 15  فروردین سال آینده برگزارمی شود.

حامد صدیقی افزود: : امسال با ساخت کلیپ، ارائه نکات و جملات کوتاه درباره ایمنی و سلامت در سفر، چاپ بروشورهای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخش، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و غيره سعی در حساس‌سازی جامعه به این امر مهم داریم و هدف از برگزاری این کمپین اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی است.

وی گفت: رعایت سه پیام عدم سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین رانندگی نکردن در حین خستگی و خواب‌آلودگی در این کمپین از موارد اصلی خواهد بود.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزداضافه کرد:معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمربا برپایی بیش از 32 پست ثابت و موقت ایمنی و سلامت مسافرین در استان یزد و انتشار بروشور اطلاع رسانی کمپین، راه‌اندازی فضای دوستدار کودک جهت فرهنگ سازی پیام کمپین بین کودکان  و... سعی در اجتماعی کردن این کمپین دارد.

صدیقی افزود: ابرکوه با چهار پست ثابت و موقت ایمنی و سلامت مسافرین، اردکان پنج پست، اشکذر یک پست، بافق سه پست، بهاباد یک پست، تفت سه پست، خاتم سه پست، میبد دو پست، مهریز چهار پست و یزد شش پست ثابت و موقت ایمنی و سلامت مسافرین در این کمپین ایفای نقش خواهند کرد.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.