سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

500 ابتکار و اختراع در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی از 500 اختراع در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی در رده سنی دانش‌آموزی خبر داد.

محمد حسن عصاره دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌و گو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: تاکنون بیش از 500 ابتکار و اختراع در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی شناخته شده است که زمینه ساز ظهور خلاقیت و توانایی بالقوه دانش‌آموزان و فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش‌بنیان است. 

وی ادامه داد: باید بر صنعت گیاهان دارویی در توسعه کشور و با استفاده از روش‌های نوین و آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های حاصل در زمینه گیاهان دارویی و سایر فرآورده‌های طبیعی تاکید کرد.
 
عصاره بیان کرد:فرصت‌های نوین کارآفرینی و اشتغال زایی در بخش تولید و فرآورده‌های صنایع کوچک،‌متوسط و پیشرفته در زمینه گیاهان دارویی فرصت ارتقای قابلیت‌های علمی را با ارزش افزوده بالا فراهم می‌کند. 

وی تصریح کرد: فعالیت خوبی با پژوهش سراهای آموزش و پرورش آغاز شده از همین رو سومین نمایشگاه گیاهان دارویی و طب سنتی ایران در15 تا 17 شهریور ماه 95 با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم فناوری و اقتصاد دانش بنیان برگزار می‌شود. 



انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۷:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
می خوام واردگروه شم