سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اجرای مصوبه حمایت از حقوق معلولان پس از تعطیلات نوروز

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: پس از تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان توسط کمیسیون مربوطه طرح برای مدت 5 سال به صورت آزمایشی تایید و به شورای نگهبان ارجاع داده شده است.

حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تصویب لایحه بازنگری در قانون جامع حمایت از حقوق معلولان اظهار داشت: با توجه به فوریت این برنامه ،تصویب این لایحه به صلاحدید نمایندگان مجلس به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.

وی گفت: در همین راستا پس از تصویب کمیسیون،290 نماینده مجلس نیز طرح را با توجه به اصل 85 قانون اساسی برای مدت 5 سال به صورت آزمایشی تایید و به شورای نگهبان ارجاع دادند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: باتوجه به قرارگیری در آستانه سال 94 و تعطیلی پیش رو  اکنون مصوبه ی مجلس در انتظار تایید شورای نگهبان است که قطعا پس از اتمام تعطیلات نوروز تایید و به صورت قانون قابل اجرا شدن است.

نحوی نژاد با بیان این‌که بالغ بر  یک میلیون و 200 هزار معلول شدید در کشور وجود دارد،گفت:از این تعداد 45 درصد معلول جسمی - حرکتی هستند که امیداوریم با اجرایی شدن این طرح شرایط زندگی این افراد بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
سلام .

خسته نباشید انشا...سالم و تندرست باشید عید شما مبارک باشد

اینجانب . معلول 60% تکنسین کامپیوتر و معلم موسیقی
متاهل هستم و جویای کار میباشم
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
معنی این خبر چیه یعنی قرارمستمری ازاف کنن