سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

اجرای طرح آرامش بهاری در بیش از 230امامزاده

طرح آرامش بهاری در بیش از 230امامزاده گیلان در نوروز 95 اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان گفت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه مییابد.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلیهدف از اجرای این طرح را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروز، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقای سطح فکری، فرهنگی زائران و مسافران نوروزی اعلام کرد .وی تصریح کرد : مبلغان اعزامی دوره دیده از قم و روحانیون بومی در اجرای طرح آرامش بهاری همکاری دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطر نشان کرد: غبار روبی و عطر افشانی بقاع متبرکه و امامزادگان استان از ویژه برنامه ها ی اجرای طرح آرامش بهاری است.

وی تصریح کرد:برنامه زمان سال تحویل، حضور روحانیون برای اقامه نماز، پاسخ به سوالات و شبهات، مشاوره و برگزاری مسابقه فرهنگی از جمله برنامه ها ی اجرای این طرح است.

حجت الاسلام عادلی با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی در اجرای طرح آرامش بهارییادآور شد: در اجرای این طرح 60 خیمه معرفت در بقاع متبرکه برای پاسخگویی به شبهات مردم برپا میشود.

استان گیلان دارای940امامزاده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان ، طرح ، آرامش ، بهاری ، بقاع ، متبرکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.