سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تعداد مسافران و ظرفیت خالی اماکن اقامتی در خراسان رضوی

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان‌‌رضوی گفت: وضعیت رزرو هتل‌ها تا به امروز در حالت معمولی بوده اما به طور کلی نسبت به زمان مشابه پارسال با کاهش تعداد مسافران روبه رو هستیم و اماکن اقامتی ظرفیت خالی بیشتری دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،مجید فرقانی افزود:همچنین امسال علاوه برثابت ماندن قیمت بلیت‌ها،افزایشی مبنی بر نرخ اماکن اقامتی به‌ویژه هتل‌ها وخدمات حمل و نقل نداشته ایم وتا این لحظه ابلاغیه رسمی و مشخصی در ارتباط با افزایش بلیت‌های خطوط مسافربری هوایی و زمینی اعلام نشده است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز آمار دقیق و یکپارچه‌ای از طرف ستاد خدمات سفر استانداری خراسان رضوی در مورد میزان و مبدا زائران روزهای پایانی سال 94 به شهر مشهد ارائه نشده است، گفت: مقصد سفرهای نوروزی شهروندان مشهدی در مسیرهای داخلی به ترتیب کیش، قشم، اصفهان و یزد است و در مسیرهای خارجی بیشترین مسافرت‌ها به کشورهای همسایه همچون امارات، ترکیه و سواحل مدیترانه است.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان‌ رضوی افزود: استانداری خراسان رضوی با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هماهنگی‌های لازم را با سایر دستگاه‌های مربوطه همچون آژانس‌های هواپیمایی و پایانه‌های مسافربری برای بهبود خدمت رسانی افزایش داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.