سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

29 هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد در طرح داناب شرکت می کنند

مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 29 هزار دانش آموز استان در طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) شرکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،علی لطفی افزود: این طرح برای ایجاد بسترهای فرهنگی و ترویج فرهنگ صرفه جوئی در مصرف آب در بین دانش آموزان مقطع تحصیلی دوره اول متوسطه اجرا می شود.
وی اظهار کرد: فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب و توجه دادن فکر دانش آموزان به بحران آب، موضوعی مهم در راستای صرفه جویی منابع آبی استان است.
لطفی با اشاره به ابلاغ بخشنامه های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب از سوی وزارت نیرو گفت: طرح داناب با هدف آگاه سازی دانش آموزان، حساس کردن آنان به مساله آّب و احساس مسئولیت دانش آموزان و خانواده های آنها، برای جلوگیری از کاهش منابع آب و چالش های ناشی از آن اجرا می شود.
وی عنوان کرد: دانش آموزان به عنوان فعالان اجتماعی آینده باید با شرایط کنونی آب استان و کشور آشنا باشند و از هم اکنون برای استفاده بهینه از این منابع آماده شوند.
بیش از 140 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم در دو هزار و 700 مدرسه استان مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام /ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.