سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مراکز نیکوکاری بستر مناسبی برای جلوگیری از فقر وراثتی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: مراکز نیکوکاری می توانند در افزایش و ارتقاء سطح فرهنگی خانواده ها نقش داشته باشند و از فقر وراثتی در خانواده ها جلوگیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛وحید میرزایی در اجتماع فاطمیون مرکز نیکوکاری حضرت رقیه (س) منطقه لطف آباد شهرستان انار افزود: مردم منطقه لطف آباد در بحث مراکز نیکوکاری و امور خیر در کشور پیشقدم هستند.
وی با تاکید بر این که مردم در تمامی عرصه های انقلاب با محوریت مساجد نقش آفرینی کرده خاطرنشان کرد: هر کجا مردم در صحنه حضور داشتند خروجی کار بهتر بوده است.
میرزایی تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم کار مردم را به خود مردم واگذار کنیم تامردم به بهترین شکل و با حفظ کرامت و عزت محرومین در برای رفع محرومیت نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
وی یکی از اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری را حفظ کرامت، عزت، احترام و شخصیت نیازمندان دانست.
میرزایی با اشاره به اینکه امروزه با فقر جدید مواجه هستیم و این فقر دارای پیچیدگی های خاصی در حوزه های مختلف از جمله حوزه زنان و جوانان است گفت: مراکز نیکوکاری با توجه به وجود مددکاران افتخاری زن می توانند بستر مناسبی برای برقراری ارتباط میان این جمعیت و آسیب شناسی این گونه فقر باشند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.