سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب فیلم برای اکران نوروزی سخت است

از بین 70 فیلم آماده اکران انتخاب برای 6 سرگروه کار سختی است؛ اما امسال لیست خوبی چیده شده است.

محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده تلویزیون و سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «سه‌ستاره» و نامزدی «کیمیا» در این برنامه گفت: سریال «کیمیا» یک اتفاق جدیدی بود که بالغ بر 110 قسمت پخش شد و 5 ماه مهمان خانه‌های مردم بودیم و به خاطر همین مخاطب زیادی داشت و به عنوان تجربه اول اتفاق خوبی برای «کیمیا» افتاد.

وی در خصوص دیگر سریالش که به تهیه‌کنندگی او در بخش کاندیداهای بهترین سریال تلویزیون حضور دارد، افزود: «تنهایی لیلا» عاشقانه‌ای بود که کمتر در تلویزیون شاهد بودیم. روابط شیرین زوج جوان باعث جذب مخاطب به این سریال بود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هیهات» در خصوص اکران نوروزی عنوان کرد: به هر حال من از فرآیند فیلم‌های سینمایی ایران در سال آینده مطلع هستم. به نظرم لیست خوبی چیده شده است. شما اگر برای 6 سرگروه از میان 70 فیلم آماده اکران، انتخابی داشته باشید بسیار کار سختی است. از بین 70 فیلم آماده اکران انتخاب برای 6 سرگروه کار سختی است؛ اما امسال لیست خوبی چیده شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اتفاقی که برای اکران نوروزی افتاده است، برای گیشه سینما راضی‌کننده خواهد بود. 

وی در خصوص مهم بودن زمان اکران اظهار داشت: در سینما، آن زمان گذشت که فصل اکران، در فروش فیلم تاثیر داشت. نمی‌گویم الان تاثیر ندارد؛ اما تاثیرات آن مثل سابق نیست و معیار انتخاب مردم کیفیت فیلم است و به واسطه همان پرفروش‌های سال مشخص می‌شود. 

شفیعی خاطرنشان کرد: باید در هر فصل سال، فیلم‌های متنوعی قرار دهیم تا سلیقه همه مخاطبان را پوشش دهیم. مهم مخاطب است و سازمان سینمایی باید به نفع مردم کار کند.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.