سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تاکید معاون عمرانی بر نظارت جدی مدیران بر نحوه اجرای طرح های عمرانی

معاون عمرانی استانداردرسومین جلسه شورای فنی استان برنظارت مستمر در مراحل ساخت پروژه های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه تقی کهوریان در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه شورای فنی استان گفت:شورای فنی به عنوان مهمترین رکن نظام فنی و اجرای است که علاوه بر رفع موانع کار بر کیفیت و نحوه اجرای طرح های عمرانی نظارت مستقیم دارد.

وی رعایت مقرارت ملّی ساخت و جلوگیری از هدررفت اعتبارات در اجرای طرح های عمرانی خواستار شد و افزود:درصورت نظارت های منظم از مراحل ساخت طرح ها، درمراحل نخست تخلف ویا سهل انگاری برخورد لازم انجام می گیرد وازافزایش خسارت های احتمالی جلوگیری خواهد شد.

معاون امورعمرانی استاندارآذربایجان غربی همچنین برپیگیری مسئولین شهرستانی ازپیشرفت پروژه هاتاکید کرد و اظهار داشت:برای افزایش توان نظارتی شورای فنی باید از ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان بهره برداری لازم انجام گیرد.

ناصرحضرتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه بااشاره به تغییرات انجام گرفته درساختار شورای فنی گفت:با تصویب آیین نامه جدید این شورا،نحوه نظارت برپروژه ها و تنظیم فرم های نظارتی و رفع مشکلات اجرایی و فنی طرح های عمرانی از سال آینده به شکل جدی تری انجام می گیرد.

در ادامه این جلسه گزارش نظارتی چند طرح عمرانی از شهرستانهای شاهین دژ و نقده در جلسه مطرح و اعضای این شورای نظارت خود را درخصوص مشکلات طرح شده ارائه کردند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.