سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم افتخار آفرینی ورزشکاران معلول ایران در رقابتهای آسیایی

کاروان کشورمان روز پنجم مسابقات دو و میدانی معلولین آسیا و اقیانوسیه را با سه طلا و یک برنز آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان روز پنجم مسابقات دو و میدانی معلولین در حالی برای کاروان کشورمان آغاز شد که هاشمیه متقیان توانست با ثبت رکورد ۲۰ متر و ۸۳ سانتی متر و کسب امتیاز ۸۹۰ به مدال طلا و جایگاه قهرمانی ماده پرتاب دیسک کلاس F54/57 دست یابد و افتخار دیگری را رقم بزند.

مهناز امینی نیز در رقابت های همین ماده با ثبت رکورد ۲۲ متر و ۸۰ سانتی متر در مکان ششم قرار گرفت و از دستیابی به مدال باز ماند.
 
فائزه کرمانی دیگر بانوی ورزشکار کشورمان در ماده پرتاب وزنه F32/33 با ثبت رکورد ۵ متر و ۷۰ سانتی متر و کسب امتیاز ۴۵۴ بعد از نمایندگان قطر و امارات در مکان سوم ایستاد و به نشان برنز این مسابقات دست یافت و مریم سلطانی در همین ماده با رکورد ۵ متر و ۵۹ سانتی متر و دریافت امتیاز ۴۲۷ پنجم شد و از دستیابی به نشان بازماند.
 
امین عبدالپور در ماده دو ۱۵۰۰ متر کلاس ادغامی T37/38/46 توانست با ثبت رکورد ۴ دقیقه و ۳۲ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه از سد حریفان خود بگذرد و به عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات دست یابد.
 
محمد الوان پور نیز در ماده پرتاب نیزه کلاس F55/56 با ثبت رکورد ۳۶ متر و ۸۶ سانتی متر به جایگاه قهرمانی و نشان طلا دست یافت و نمایندگان ویتنام و هند به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.