رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین گفت: می خواهیم شانس کسب سهمیه را با تغییر در کلاس بندی افزایش دهیم.

مجید کهتری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد:  
فدراسیون با حضور فرزانه عسگری و  زهرا حسینی در تیم ملی موافقت کرد و بر همین اساس به دنبال تغییر کلاس بندی س زهرا حسینی از کلاس w2 به w1  در چک هستیم تا شانس کسب سهمیه را به دو عدد در کامپوند بانوان افزایش دهیم.

وی افزود: در صورت موافقت گروه پزشکی حاضر در مسابقات جهانی چک ، این کماندار می تواند در کلاس بندی جدید شرکت کند و در صورت اول شدن می تواند سهمیه پارالمپیک ریو را در بخش کامپوند بانوان کلاس w1 دریافت کند و سمیه عباسپور و فرزانه عسگری نیز در بخش کامپوند بانوان کلاس w2 برای کسب سهمیه با حریفان خود رقابت می کنند.

کهتری ادامه داد: یازدهمین اردوی تیم ملی در سال جاری به اتمام رسید و تمام برنامه های آمادگی جسمانی و تمرینات پرتاب تیر در فاصله نزدیک با کمانداران زیر نظر مربیان انجام شد.

وی در خصوص حضور 2 کماندار جدید در اردو گفت: در دوازدهمین مرحله اردوی آمادگی که از 21 تا 31 فروردین در محل فدراسیون جانبازان برگزار می شود هر دو بانوی کماندار حضور دارند و به تمرینات می پردازند.

رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین در پایان گفت: امیدوارم کمانداران آمادگی لازم را پیدا کنند و بتوانیم تعداد سهمیه های پارالمپیک ریو را افزایش دهیم و دست پر از رقابت های جهانی چک برگردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار