سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی:

هزینه های انجام شده در فدراسیون کشتی با تدبیر بوده است

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بودجه مصوب فدراسیون کشتی در سال جاری (1394) صد و نه میلیارد تومان بوده و مبلغی که مقرر شده از وزارت ورزش و جوانان در طول سال دریافت کنیم، هفت میلیارد و هفتصد میلیون تومان می باشد.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: از بودجه هفت میلیارد و هفتصد میلیون تومانی وزارت ورزش و جوانان تاکنون حدود نود درصد آن دریافت شده است.فدراسيون كشتي مابقي بودجه خود را ( يعني حدود يكصدو دو ميليارد تومان)،از راه هاي مختلف، خودش تامين مي كند.

وی ادامه داد: مبلغی که به عنوان پاداش ورزشکاران عنوان می شود، مربوط به سه سال گذشته می باشد و حدود شش و نیم میلیارد تومان است که عینا به مدال آوران رقابت های آسیایی و جهانی تعلق مي گيرد و چيزي از اين بابت به فدراسيون ها داده نمي شود. البته این طبيعي است كه هر چه تعداد قهرمانان يك رشته ورزشي زيادتر  باشد، ميزان پاداشي هم كه مي گيرند بيشتر است.

 دارنده مدال نقره المپیک خاطرنشان کرد:امیدوارم با توجه به نگاه حمايتي آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم و صحبت های امیدوارکننده ایشان در جلسه هیأت دولت، شاهد توجه ویژه دستگاه های مربوطه در زمان کوتاه باقی مانده تا المپیک باشیم.

رضایی در پایان گفت: فدراسیون کشتی، بخش اعظم بودجه خود را از طریق حامیان مالی تأمین نموده و با تدبیر هزینه کرده ایم ولی قطعا در فاصله کوتاه باقی مانده تا المپیک، فدراسيون هاي المپیکی نیازمند توجه ویژه هستند که صحبت های رئیس جمهور محترم در این زمینه امیدوار کننده بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.