سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

ساماندهی 50نیروی امدادگر خرمشهری برای خدمت رسانی به گردشگران

امدادگران خرمشهری برای خدمت‌رسانی به گردشگران و کاروان‌های راهیان نور ساماندهی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس جمعیت هلال‌احمر خرمشهر گفت: ۵۰ نیروی خبره امدادگر مسئولیت امدادرسانی به گردشگران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور را در حوزه استحفاظی شهرستان خرمشهر عهده‌دار و در ۷ پایگاه ساماندهی شدند.

محمد خیاط‌زاده افزود: 7 پایگاه نوروزی مستقر در پلیس‌راه خرمشهر به اهواز، نهر خین، میدان فرودگاه در جاده آبادان به خرمشهر، میدان مقاومت، پیک موتوری و دوچرخه‌ای، تیم مستقر در اداره جمعیت هلال‌احمر همچنین پایگاه دریایی این جمعیت از 25 اسفندماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی گفت: فعالیت این پایگاه‌ها به‌ صورت شبانه‌روزی است همچنین امدادگران علاوه بر امدادرسانی به مهمانان نوروزی در موضوعات دیگر مانند تجویز داروهای سرپایی، توزیع نقشه‌های گردشگری و راهنمایی مهمانان نوروزی فعالیت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خرمشهر افزود: گسترش آموزش همگانی امداد و نجات به‌ ویژه زمینه‌های موضوع جاده‌ای، دانش‌آموزی، دانشجویی و ورزشکاران از برنامه‌های مهم جمعیت هلال‌احمر خرمشهر در سال 95 است.

خیاط‌زاده گفت:در بخش آموزش امداد و نجات در ادارات کم‌کاری شده که درصدد انعقاد تفاهم‌نامه با ادارات برای برگزاری دوره 35 ساعته امداد و نجات ویژه پرسنل حراست و دیگر افراد داوطلب برآمدیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.