سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرویس‌دهی به زائران حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال در مشهد

قائم مقام سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌ دهی به زائران در لحظه تحویل سال 1395خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی؛ بهرام نکایی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر اتوبوس‌هایی که در مسیر حرم مطهر رضوی مستقر است 350 دستگاه اتوبوس نیز در لحظه تحویل سال به زائران و مجاوران به صورت ویژه سرویس ‌دهی می‌کنند.

وی افزود: همچنین 250دستگاه اتوبوس برای سرویس‌ دهی به شهروندان مشهدی برای حضور در حرم مطهر رضوی و مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با نخستین روز از سال جدید در نظر گرفته شده است.

قائم مقام سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در این ایام 120 دستگاه اتوبوس بی آرتی به صورت ویژه سرویس ‌دهی زائران ورودی به مشهد از طریق پایانه مسافربری امام رضا(ع) به هسته مرکزی و دیگر نقاط شهر را بر عهده دارد.

نکایی افزود: در پایانه‌های راه آهن، معراج و فرودگاه شهید هاشمی نژاد نیز تعداد اتوبوس‌هایی که به شهروندان سرویس ‌دهی خواهند داشت نیز افزایش می‌یابد تا خدمات مطلوب به زائران و مجاوران ارائه شود.

وی همچنین از آماده باش 24ساعته ناوگان اتوبوسرانی مشهد در ایام نوروز خبر داد و گفت: با هدف سرویس‌ دهی مناسب و جلب رضایت شهروندان مشهدی و زائران بارگاه منور رضوی، از 16 اسفند زمان سرویس‌ دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد یک ساعت افزایش یافته است و طبق برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته تا پایان شش ماه نخست سال  95 تا ساعت  21و 30 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام//

 

برچسب ها: سرویس ، زائران ، حرم ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.