سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت های ترافیكی در محورهای خراسان رضوی از 26 اسفند

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از آغاز اعمال محدودیت های ترافیكی در محورهای خراسان رضوی از 26 اسفند خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی؛ جواد وحدتی فرد گفت: با توجه به حجم سفر در تعطيلات نوروز 95 و به منظور افزايش ظرفيت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهيل در عبور و مرور و ارتقای ضريب ايمنی محدوديت‌ها و ممنوعيت‌های عبور و مرور از 26 اسفند تا 15 فروردین 95 آغاز اعمال محدودیت های ترافیكی در جاده های خراسان رضوی اجرا می شود.

وی افزود: بر این اساس عبور و مرور انواع موتور سيكلت در این ايام در همه آزادراه ها، بزرگراه ها و محورهايی كه ضرورت ايجاب کند، ممنوع خواهد بود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: همچنین در همه محورهای برون شهری در خراسان رضوی كه در ايام فوق ممنوعيت و محدوديت ترافيكی برای انواع تريلر و كاميون اعمال می شود، عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی يا دارای مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثنی است.

وحدتی فرد افزود: ممنوعيت تردد اين قبيل وسايل نقليه فقط در راههايی اعمال می شود كه مقررات يك طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و يا ممنوعيت تردد در طول سال دارند.

وی گفت: همچنین تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در روز 13 فروردین سال 1395 در همه محورهای برون شهری كشور ممنوع است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت 12تا 22 روز بیست و هفتم اسفند و از ساعت 6 صبح تا 22 در روزهای 28 و 29 اسفند و 12 و 13 فروردین 95 در محورهای مشهد قوچان، مشهد – سبزوار، مشهد- تربت حيدريه و بالعكس ممنوع است.

انتهای پیام//

 

برچسب ها: اعمال ، محدودیت ، ترافیکی ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.