سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه آزاد و شهرداری اراک در خوان هفتم

تکلیف چهارمین تیم صعود کننده به پلی‌آف سوپرلیگ بسکتبال فردا در اراک مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عصر فردا سرانجام تکلیف آخرین تیم حاضر در نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال ایران مشخص می‌شود. این بازی هفتمین رویارویی شاگردان محمد کسایی‌پور و مصطفی هاشمی است. 

سوتی که زده نشد
دانشگاه آزاد در حالی که سه باخت در رقابت‌‌های سوپرلیگ مقابل حریف خود متقبل شده بود، دست به کار بزرگی زد و در پلی‌آف سه پیروزی پیاپی مقابل دانشگاه به دست آورد. البته اراکی به شدت به داوری بازی دوم معترضند.  آن‌ها به ویژه روی خطای ثانیه‌های پایانی روی بازیکن خارجی این تیم تاکید دارند تا آنجا که کسایی‌پور تیمش را برنده بازی پنجم می‌داند. به هرحال آن بازی نزدیک با اختلاف یک امتیاز به سود دانشگاه تمام شد. شاگردان هاشمی بازی بعد را هم به سود خود تمام کردند تا در مجموع با شهرداری اراک به تساوی سه بر سه برسند. 

برگ برنده شهرداری اراک
برنده بازی فردا، در مجموع برنده همه رویارویی‌های این دو تیم است. به همین دلیل اراکی‌ها که خود را محق می‌دانند، با تمام قوا و انگیزه خود راهی زمین می‌شوند. آن‌ها که فصل خوبی را پشت سر گذاشتند، نمی‌خواهند موفقیتی را که تا مرزش رفتند و برگشتند، این بار هم از کف بدهند. آن سوی میدان دانشگاه آزاد با جذب صمد نیکخواه بهرامی، زید عباس، برایان راش و ویلیام مک‌دونالد چهره متفاوتی به خود گرفته است و به این سادگی‌ها به تیمی باج نمی‌دهد. شاید به گفته اصغر  کاردوست حضور سه هزار و 300 نفر در اراک بتواند برگ برنده شهرداری‌چی‌های این شهر باشد. 
باید منتظر و ماند و دید آیا جنگ بین احساسات و عواطف اراکی‌‎ها با منطق و بازی منظم دانشگاهی‌ها به کجا می رسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.