سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

كشف بيش از 38 كيلو گرم مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به كشف بيش از 38 كيلو گرم انواع مواد مخدر گفت: پليس در مبارزه با سوداگران مرگ بسيار جدي است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور گفت : پليس با تمام توان در امر مبارزه با مواد مخدر تلاش مي كند اما اين يك واقعيت است که مبارزه و پيشگيري از گسترش اعتياد در جامعه وظيفه يک سازمان نبوده بلکه همه دستگاه ها و نهاد هاي مسئول بايد در کنار يکديگر در اين زمينه گام بردارند.

وي با بيان اينکه گرفتاري حوزه مواد مخدر گسترده است و نيازمند بسيج همگاني است، افزود: گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه از دسيسه هاي استكبار جهاني است و در اين زمينه همه بايد با جديت تلاش كنند تا جامعه از آثار مخرب مصرف مواد مخدر در امان باشد.

اين مقام مسئول با تاكيد بر برخورد جدي با خرده فروشان و توزيع كنندگان مواد مخدر خاطرنشان کرد: در 11 ماهه سال جاري پليس در زنجان با اجراي طرح هاي مختلف و كار اطلاعاتي موفق به كشف بيش از 38 كيلو گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ شده است.

خاني پور اظهار کرد:اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و جمع آوري معتادان پر خطر ، مبارزه جدي با خرده فروشان مواد مخدر همچنان در دستور كار پليس زنجان قرار دارد .

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: اعتياد سرمنشاء بسياري از آشفتگي‌ها و از هم گسيختگي‌هاي اجتماعي همچون طلاق، انحراف جنسي، نزاع‌هاي خانوادگي و ... است و خانواده مهم‌ترين و اساسي‌ترين نقش را در پيشگيري از اعتياد جوانان به مواد مخدر ايفا مي‌كند



انتهای پیام/ن

برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.