سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اعلام ویژه برنامه های میراث فرهنگی خراسان رضوی در نوروز 95

رییس اداره روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه ها ، بازارچه ها و برنامه های متنوع نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد رضا پهلوان با اشاره به برگزاری برنامه نوروزگاه در خراسان رضوی گفت: این برنامه در 12 استان برگزار می شود و خراسان رضوی به عنوان پایلوت اولین همایش تخصصی نوروزگاه خود را در 24 اسفند 94 در موزه بزرگ خراسان واقع در کوهسنگی آغاز و 27 اسفند در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور خاتمه می دهد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی از جمله عروسک گردانی،قصه گویی در کاروان سرای عباسی نیشابور افزود : دو نمایشگاه اسناد و مدارک نوروزی در موزه بزرگ خراسان و یکی هم در نگارخانه کمال الملک نیشابور برگزار می شود.

رییس اداره روابط عمومی سازمان میراث،صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت : بازارچه های نوروزی و صنایع دستی هم از 24 اسفند 94 تا 15فروردین 95 با مشارکت شهرداری در کوهسنگی،آرامگاه نادر،فردوسی و آرامگاه خیام نیشابور راه اندازی می شوند.

پهلوان گفت : ازدیگر برنامه ها این سازمان پخش کتابچه و نقشه مشهد و معرفی استان است که از طریق مراکز اطلاع رسانی سطح شهر می توان تهیه نمود.

انتهای پیام/ 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.