سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان؛

«تدبیر» رمز حفظ امنیت است

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: تدبیر هم در راستای حفظ امنیت و هم در راستای جلوگیر ی از ورود مواد مخدر، مهمترین نکته ای برای موفقیت است که خوشبختانه در حال حاضر تدبیر خوبی در استان حاکم است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ مولوی عبدالحمید در یادواره شهدای نیروی انتظامی در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یا شهدای نیروی انتظامی و 2000 شهید سیستان و بلوچستان، افزود: امیدوارم این جان باختگانی که در را وطن و حفظ امنیت انقلاب اسلامی جان باختند، درجات عالیه بگیرند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان امروز در بهترین شرایط امنیتی نسبت به گذشته به سر می برد، افزود: این امنیت مرهون تلاش های نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، یگان های امنیتی و مردم است، البته شهدای ما در راه امنیت کشور، تمامیت ارضی و حفظ آرامش جان داده اند که ما به این شرایط مطلوب رسیده ایم.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه یکی از موفقیت های جمهوری اسلامی این است که در عرصه های مختلف به مردم تکیه کرده است، بیان کرد: واقعاً یک نکته عظیمی که همواره رهبر معظم انقلاب همه را به آن توجه می دهد، وحدت ملت و مردم شریف ایران است، این نگاه که امروز به اقوام و مذاهب است خیلی به حفظ وحدت کمک کرده و ضامن امنیت و پیروزی است.
انتهای پیام.

برچسب ها: تدبیر ، رمز موفقیت ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.