فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه باید همیشه با روی گشاده و مهربانی با مردم برخورد کنیم گفت: مهمترین سرمایه ناجا اعتماد مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  اززاهدان؛سردار اشتری در مراسم یادواره 2 هزار شهید نیروی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: نیت جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت و ایثارگری شهدا است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی امروز در سایه رشادت شهدا مقتدرانه در کشور حضور دارد و ماموریت های خود را به سرانجام می رساند. امیدوارم ما هم بتوانیم رهرو خوبی برای شهدا باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه ما در مجموعه نیروی انتظامی از تمامی ظرفیت‌ها در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا استفاده خواهیم کرد و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهیم کرد، گفت: نیروهای مسلح در قبال خانواده‌های شهدا وظیفه بسیار سنگینی دارند که امیدواریم در مجموعه نیروی انتظامی بتوانیم به خوبی به این وظیفه عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف خود بیش از 19 هزار شهید در کشور تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که نشان از اقتدار و آمادگی جانفشانی ماموران نیروی انتظامی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار