سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

در آستانه سال نو پرچم مزار شهداکرمان تعویض می شود

پنجشنبه 20 اسفند ماه جاری در گلزارهای شهدای سراسر استان کرمان، مراسم غبارروبی، عطرافشانی، گلباران و تعویض پرچم مزار شهدا برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا حسنی سعدی با اشاره به دیدار مدیران بنیاد شهید و ادارات استان از خانواده شهدا گفت: از 22 بهمن ماه تا 22 اسفند ماه سهمیه دیدار با 600 خانواده شهید به استان کرمان داده شده بود که تاکنون 2 هزار و 100 دیدار انجام شده است
وی اظهار کرد: برنامه گلباران قبور شهدا رسم هر ساله کرمانی ها درآغاز سال نو است..

وی تصریح کرد: استان کرمان سال گذشته در دیدار با خانواده شهدا رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد که افتخاری برای استان محسوب می‌شود .

حسنی سعدی افزود: از 140 والدین دو شهید دعوت کرده‌ایم تا با حضور در مرکز توانبخشی بنیاد شهید کرمان، یک درخت را به یاد شهید خود غرس کنند .

وی گفت: سه‌شنبه 18 اسفند ماه یادواره یک‌هزار و 207 شهید دانش‌آموز به همت آموزش و پرورش کرمان برگزار می‌شود و صدا و سیمای مرکز کرمان نیز مسابقه پیامکی با موضوع روز گرامیداشت شهدا برگزار می‌کند .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت مسابقه‌ای را با عنوان «نامه‌ای به شهید» در نظر گرفته و یکسری اقلام تبلیغی از سوی بنیاد شهید نیز در سطح شهر توزیع می‌شود .

وی با اشاره به ارائه خدمت در درمانگاه ایثارگران کرمان تاکید کرد: طی یک سال گذشته 97 هزار نفر از خدمات این مرکز شامل پزشک عمومی، پرستاری منزل، چشم‌پزشکی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و ... بر اساس تعرفه دولتی و دفترچه بیمه استفاده کرده‌اند.

انتهای خبر/ح

برچسب ها: کرمان ، شهید ، گلباران ، خدمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.