سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی با 5 سهمیه و جیب خالی

تیراندازان با وجود اینکه 5 سهمیه المپیک را کسب کردند، همچنان درگیر مسائل مالی هستند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مشکلات مالی فدراسیون تیراندازی تمامی ندارد و بازهم به دلیل نداشتن بودجه کافی مهمترین تیراندازان برای آمادگی در مسابقات المپیک لغو شد.

ملی پوشان تفنگ و تپانچه قرار بود از 13 اسفند ماه به آلمان اعزام شوند اما هنوز خبری از سفر تیراندازان نشده است، این اردو برای ملی پوشان بسیار مهم است چرا که علاوه بر آمادگی
می توانند تجهیزات مناسبتری را برای تمرین تهیه کنند.

در این شرایط که تمامی ورزشکارانی که تاکنون سهمیه المپیک راکسب کردند، خود را برای المپیک آماده می کنند، تیراندازان ما باید با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنند و با فشنگ های محدود به تمرین بپردازند.

ملی پوشان تیراندازی که با وجود تمامی مشکلات پیش رو موفق به کسب 5 سهمیه المپیک شدند و در تایخ تیراندازی یک رکورد به جا گذاشتند شرایط مناسبی در برگزاری اردوهای مداوم و مناسب که در حد آمادگی مسابقات المپیک باشد را ندارند.

تاکنون اگر تیراندازان با مشکلات زیاد مالی رو به رو بود و به هر قیمتی که می شد ملی پوشان در مسابقات شرکت می کردند اما این بار شرایط فرق می کند و باید در میدان بزرگتر با برترین های دنیا رقابت کنند و برگزاری چند اردوی داخلی نمی تواند محک خوبی برای سنجش توانایی ها ی تیراندازان باشد.

 باوجود مشکلات زیاد و کسب 5 سهمیه المپیک ازمسئولان انتظار می رود توجه بیشتری به این رشته پرافتخار داشته باشند تا شاهد موفقیت ملی پوشان در المپیک باشیم.
 
هرچند مشکلات مالی در تمامی رشته های ورزشی وجود دارد اما المپیک مهمترین رویداد ورزشی دنیاست که کسب مدال در آن آخرین نقطه تلاش ورزشکاران است.

تیراندازی تاکنون در المپیک مدال نگرفت با سهمیه هایی که به دست آمد کسب مدال در المپیک دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.