سلطانی: به نسبت تمریناتم رکورد خوبی در تپانچه آسیا ثبت کردم

بانوی تیرانداز ملی کشورمان درخصوص بازیها آسیایی اینچئون گفت: با اینکه قبل از مسابقات تمرینات کمی داشتیم اما در آسیا همان رکوردهای خودم را زدم و به نسبت تمریناتی که داشتم خوب عمل کردم.

مریم سلطانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سطح مسابقات آسیایی به خصوص در رشته تیراندازی خیلی بالاست . من خودم تک رشته شرکت کردم و با وجود مشکلات فشنگی که در تمرینات داشتیم رکوردهایی که در تهران می‌زدم در اینچئون ثبت کردم.

وی ادامه داد: اگر تمرینات منظم همراه با فشنگ مناسب استاندارد در تمرینات داشتیم. خیلی بهتر از آنهایی می توانستیم در آسیا رکورد بزنیم چرا که آنقدر تجربه داشتم که نتیجه بهتر از این بگیرم.

سلطانی تصریح کرد: تیم تفنگ ما در قسمت بادی که نیازی به فشنگ نیست توانست نتیجه بگیرد اما در بخش‌های دیگر این رشته آنها هم نتوانستند کسب مدال کنند.

وی گفت: قبل از بازی‌های اینچئون تیم تپانچه اعزامی به مسابقات و اردوها نداشت و من خودم به شخصه دو سال است به هیچ مسابقه ای و از ایران برای برگزاری اردو و تمرینات و مسابقات بیرون نرفته‌ام. مطمئناً اگر سلاح مناسب و به روز داشتیم رکورد خوبی ثبت می‌کردیم.

وی اظهار کرد: زمانی که سرمربی مجارستانی تیم تپانچه ایران را هدایت می‌کرد وی با من اختلاف نظر داشت و یک سال من را به تیم ملی دعوت نکرد اما بعد از یکسال که در تیم ملی حضور نداشتم دیگر اردویی خارج از ایران با تیم مهمی نداشتیم به جز مسابقات جهانی اسپانیا که یک نفر خانم و یک نفر آقا از تپانچه اعزام شدند و من در آن مسابقات نتوانستم به دلیل مشکلات مالی فدراسیون حضور پیدا کنم.

وی تصریح کرد: تیم تفنگ ما مربی خارجی دارد که شرایطتش با ما کمی متفاوت است. زیرا به خاطر قرارداد سنگینی که این مربی با فدراسیون دارد کمیته ملی المپیک و فدراسیون تیراندازی سعی می‌کند تمام خواسته‌هایش را برآورده کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنقدر که مربی خارجی قراردادش بالاست و از مربیان خوب و کهنه کار در تیراندازی است فدراسیون مجبور است اول خواسته‌های تیم تفنگ را برآورده کند. به همین دلیل توجهی که در تیراندازی به تفنگ می‌شود به تیم ملی تپانچه و دیگر رشته‌هایش نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار